Sexy and i know it!

Hej på er! min mobilsladd eller så är det datorn, är trasig! jag är arg! Så därför tog jag en annan bild som är, asså inte gamal, men inte ny heller xd gjorde något av det. fixa till den lite. sötnosar eller hur? ;o
haha! Idag efter skolan åkte jag och Felicia till stan och åt mat och köpte oss milljoner klubbor som vi kan äta om feta på! psst, det gör jag! Sen var vi på kör, sjöng lite.. pangpang! sen åkte vi hem, och jag har bara ätit och gjort lite läxa.. nu sitter jag och skriver och lyssnar på musik. Jag saknar Joel! har är sjuk :/ Jag har i alla fall gjort en liten lista där det står vad jag ska göra varje vecka! inte läxa och så. utan typ träning! tränar armarna!
haha. NORMAL! men ja! nu ska jag, ja, vad ska jag? sluta skriva? JA! puss hej! <3




jag vet, gullig rubrik..

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback