rubrik är jobbigt!

Normal bild!

Jag bah vill blogga mer&mer! jag tycker det är skitkul nu helt plötsligt!
hihi, bra eller dåligt? för mig eller för dig?
Jag blir hemma från skolan imorrn.. hatar att sjuk! jag sitter nu och kollar på sveriges mästerkock!
det är inte nå bra, eller jo, lite bra är det! snart ska jag och mamma ta fram skorpor och te. och ta onsdagsmys!
sen ska jag sova! så jag blir bättre! för asså! när joel var sjuk saknade jag hnom aas mycket! men idag kom han tillbaka och så blev jag sjuk :( 
vill vli bli bättre nu! på lördag blir det bolle med några vänner.. haha det lät bansligt.. men jag är det! närå!
nu ska jag käka skorpor och te! puss hej! <3 ses imorrn!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback