Lördag

har inge kärlek till min näspray tyvärr - stackarn!

Min lördagkväöö kommer vara bra, men ändå dåliiiiiiig!
Jo asså den kommer bli bäst för Felicia "lizaK" kommer hit och sover här inatt, men det suger för vi har inge godis :( Det är slut! inte kul tycker jag! menmen. vi har nog kul ändå hoppas jag! jodå! vet inte riktigt vad jag ska skriva.. hihi. har slut på ord i mitt lilla huvve! fint stavat! sitter här nu och lyssnar på musik och är inne på facebook.. inge liv.. jag ska typ, venne när. men jag ska ta och svara på mina frågor jag har fått. (i video) 
nu ska jag fortsätta nörda här vid datoorn! puss hej! <3

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: ÅH tack sötis :D KRam

2012-01-21 @ 23:37:51
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Allt bra idag??:)



KRAM

2012-01-22 @ 11:07:12
URL: http://linneaphoto.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback