Tröjan du hatar

Hej på er! Jag har precis kommit hem från Moa "min kompis" Vi hade skt kul. Vi bakakade chokladbollar, typ prata och sen så åkte vi madrass i en snöbacke. haha. det var skitkul. Vi fick lite snö innan för våra jackor och så. Vi gjorde illa oss lite för vi åkte rätt in i hennes häststängsel. BRA JOBBAT! Idag var det skola, och det var tråkigt. Typ hade matte engelska, läsa & massa mer.. alltså tråkigt. Vi ska praoa den 29 feb och då ska jag praoa men Anton"Julias kille" på estetiska. Skitkul serru! Nu sitter jag bara hemma och sitter här vid datan. Jag vill göra något roligt på bloggen, men då måste ni önska. För jag har ingen ideé . . Så snälla, ÖNSKA NU! annars kommer bloggen suga.  ;)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback