Svar på frågestunden


1. Vilken är din favoritfilm? never say never.. och stardust

2. Vilken är din favoritlåt? Jag vet faktiskt inte! massa låtar!

3. brukar du kolla min blogg? Felicia, japp!!

4.  Justin Bieber eller Ian somerhalder? helt klart, Justin bieber!

5. du får BARA välja EN, - Joel Alm eller Justin Bieber? Jag älskar justin bieber grymt mycket. men asså. Joel är min pojkvän. så jag skulle välja Joel!

6. Om du fick välja en superkraft, vilken skulle det vara? haha, väldigt svårt.. xd ingen aning!

7. är jag bäst? klart du är felicia!

8. är det något som du ångrar jääävligt mycket, isåfall vad? vet faktiskt inte just nu! ;)

9. bästa djur ? Katt, hund & råtta!

10. bästa mat ? KIIINA MAAAT! :d

11. hur längen har du bloggat? VET INTE.. 1 år ungefär?

12. är du nöjd med ditt liv? Ja, det är jag väl!

13. kan inte du göra lite mer roligaaaa videos? Visst, jag kan väl försöka.. ;) det kommer när det kommer!

14. du är så het <3<3
kan inte vi gå ut på en dejt? haha? va.. känner inte dig!


15. vem var din förra idol? Vet inte. kommer inte riktigt ihåg?


16. vad gjorde du igår? Jadu! jag var i skolan?


17. berätta lite om ditt ex? Sebastian lundin "sebban" han är nu min bästavän. haha. lite fail.. jaja. det var ett rätt oseriöst förhållande. Bästavänner håller vi oss till! Han är lika gammal som mig. och ja! 


18. har du någonsin varit tillsammans med en tjej? nepp ;)


19. Vad heter din allraste allra allra bästa vän? Felicia rosenborg! <3


20. är du ett one direction fan? Nej, det är jag inte!


21. gillar du godis? i love it!


22. vad tycker du om miley cyrus? Jag gillar väl henne, hon är fin, jag lyssnar på hennes musik och så!


23. vad tycker du om selena gomez? Ja samma som miley ungefär!


24. hur kom du på att justin fanns? alltså hur blev du ett bieber-fan? Felicia, min bästavän.. visade mig honom!


25 har du någonsin haft sex med din pojkvän, ? Nej! ;)


26. vad brukar du göra på helgerna? Vara med kompisar. mysa på kvällen. osv.. 


27. gillar du semlor? haha, jaa. men mandelmassan är godast, heltklart! <3

Hoppas ni är nöjd med svaren. :)


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback