I will always love you

Hej på er! hoppas ni har haft en bra dag! själv har jag varit i skolan. Var på slöjd, jag håller på att göra en kjol. Det är apelsintyg på.. haha. Nej, det är snyggare än vad ni tror!Det är såhär en sommarkjol. det kommer bild på den när jag är klart! vilken kommer komma om ett par veckor! Idag på solosången sjöng jag "I will always love you" det är fett svår.. ljusa toner osv. Men as kul! Ska på dans kl halv sju ikväll som vanligt! Justeee. I skolan idag.. eller på hemkunskapen har vi haft som "halv 8 hos mig" men inte laga maten.. utan göra en meny med välkomsdrink, förrätt, varmrätt och efterrätt. Idag röstade vi på dom fyra bästa som ska komma till final. Och en av dom var min! yeey. om jag vinner hela skiten får jag nå priiis. hhiihih! HOPPAS! nu ska jag sluta skriva annars blir det fööööör långt! pusshej pussgurkor!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback